عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 34
نویسنده : admin

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

 


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

 


تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
بازدید : 58
نویسنده : admin

زمان انتخاب و خرید کفش فوتبال یکی از سوالاتی که ممکنه براتون پیش بیاد این است که چه نوع میخ کفشی مناسب موقعیت جغرافیایی و زمینی که من در اون بازی می کنم ، همگی در این زمینه اطلاعاتی داریم ولی باید اعتراف کنیم که موقع خرید کفش هم دچار سردرگمی می شویم و نمی د ونیم دقیقا چه نوع ساختار زیره کفش با چه نوع میخی برای من مناسب است .


تاریخ : یک شنبه 31 شهريور 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.


تاریخ : چهار شنبه 13 شهريور 1398
بازدید : 37
نویسنده : admin

دیگر بلاگ های ما را هم مشاهده کنید


تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 28
نویسنده : admin

اپیدرمولیز بولوسا (EB) یک بیماری ارثی در بافت‌های پوستی می‌باشد که در پوست و غشای مخاطی ایجاد تاول می‌کند. شیوع این بیماری ۱ در ۵۰۰۰۰ است. شدت بیماری از ملایم تا کشنده تغییر می‌کند. این بیماری از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن ایجاد می‌شود. این بیماری در تمامی گروه های قومی و نژادی رخ می دهد و به طور مساوی بر مردان و زنان اثر می کند.

 


تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 34
نویسنده : admin

 

 

 

در سیم کشی ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای حمایت از کابل های الکتریکی عایق شده مورد استفاده برای توزیع قدرت، کنترل و ارتباط استفاده می شود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای باز کردن سیم کشی و یا سیستم های لوله برق استفاده می شود و معمولا برای مدیریت کابل در ساخت و ساز تجاری و صنعتی استفاده می شود. آنها به خصوص در شرایطی که تغییرات در سیستم سیم کشی پیشبینی شده، مفید هستند، از آنجا که کابلهای جدید را می توان با قرار دادن آنها در سینی، به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله، نصب کرد.


تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 30
نویسنده : admin

بیماری پروانه ای بیماری است که به دلیل ارثی بروز می‌کند و ازدواج فامیلی یکی از فاکتورهای تاثیرگذار است

معمولا این بیماری در اثر جهش ژنی در کراتین و کلاژن ایجاد می‌شود به همین خاطر پوست این بیماران به شدت شکننده خواهد بود و کوچکترین اصطکاکی باعث آسیب به لایه های پوست شده و آنها را جدا نموده و ایجاد تاول می کند

افرادی که مبتلا به این بیماری هستند معمولاً در معرض خطر سرطان پوست نیز هستند

علت ابتلا به بیماری پروانه ای یا ای بی چیست

 


تاریخ : چهار شنبه 9 مرداد 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

لوله های برق برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر سیم کشی در واحدهای صنعتی به کار میرود که اجرای آن میتواند به صورت داخلی و یا سطحی انجام گیرد.

فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، باعث شده  تا لوله های برق مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد.


تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 22
نویسنده : admin

بر اساس گزارش telegraph، محققان در طی این مطالعه، یک پسر هفت ساله مبتلا به بیماری پروانه‌ای را بوسیله پیوند پوست درمان کردند.

برای این کار، با اصلاح ژنتیکی پوست جدید از روی سلول‌های بنیادی و در محیط آزمایشگاهی، پوست جدیدی ساخته و به بیمار پیوند داده شد.

طبق این گزارش، این در حالی است که بعد از گذشت دو سال از عمل پیوند پوست، کودک هفت ساله در سلامت کامل به سر می‌برد و به مدرسه می‌رود.

بیماری پروانه‌ای نوعی بیماری نادر پوستی با نام علمی epidermolysis bullosa است که به دلیل جهش رخ داده در ژن مسئول بازسازی پوست بوجود می‌آید.

کودکی که با این شیوه مورد دران قرار گرفت در سال 2015 میلادی در حالی که به دلیل ابتلا به بیماری سپسیس بیش از 60 درصد پوست خود را از دست داده بود در بیمارستان بستری شد و در نهایت با انجام عمل پیوند در حال حاضر به زندگی عادی خود بازگشته است و فوتبال هم بازی می‌کند.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sama-k و آدرس sama-k.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com