عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

 

امروزه درب شیشه ای اتوماتیک به طور معمول در ساختمان های اداری و تجاری بخصوص در بانک ، فروشگاه وبیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و همینطور برای جداکردن قسمت های داخلی یک مکان  بسیار مناسب بوده و نمای بسیار خاص و زیبایی به ساختمان شما خواهد داد. از مزایای درب شیشه ای اتوماتیک  می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی به ویژه ساختمان های کاری که رفت آمد در آن زیاد است اشاره کرد. پس باعث می شوند که مصرف انرژی تا حدی کاهش یابد و همینطور سرعت تردد را افزایش می دهند.  پس با به کارگیری این نوع درب ها  می‌توان ورود و خروج افراد را کنترل کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کنیم.


تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1398
بازدید : 22
نویسنده : admin

اپیدرمولایزیس بلوزا (بیماری پروانه‌ای) یک بیماری ارثی است که پوست و غشا‌های مخاطی را درگیر می‌کند و با ویژگی جدایی لایه‌های پوست از هم مشخص می‌شود؛ این بیماری از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن سلول‌های کراتینوسیت یا فیبروبلاست پوست ایجاد می‌شود، در نتیجه، پوست به شدت شکننده خواهد شد و کوچکترین اصطکاک یا آسیبی لایه‌های پوستی را جدا و ایجاد تاول و زخم می‌کند؛ همچنین این تاول‌ها ممکن است در بعضی ارگان‌ها مثل دستگاه گوارش ایجاد شود که باعث مشکلات تغذیه‌ای شدید می‌شود.

اولین بار این بیماری در سال ۱۸۸۶ معرفی شد و در حال حاضر حدود ۱۶ ژن برای این بیماری شناخته شده است که کمبود هر کدام از این ژن‌ها باعث ایجاد انواع مختلف اپیدرمولایزیس بلوزا می‌شود. بیماری شامل سه نوع ساده (سیمپلکس)، اتصالی (جانکشنال) و دیستروفیک است و شدت بیماری می‌تواند از ملایم تا کشنده متغیر باشد.

 


تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

 

 

هنگام خرید یک ماشین جدید، مردم اغلب به نمایشگاه ها یا فروشندگان خودرو با رنگ خاصی نگاه می کنند.

اگر آنها بدانند که انتخاب خاصشان در رنگ های کارخانه در دسترس است، ذهن آنها بلافاصله با خودرو ارتباط برقرار می کند. بعضی افراد رنگ مورد نظر را دریافت نمی کنند و تصمیم می گیرند رنگ کارخانه را به یک مورد دلخواه تغییر دهند.

پس از آن، همه آنها می خواهند از این رنگ دلخواهشان محافظت کنند تا در برابر عوامل محیطی در امان باشد. و حالاجایی است که نیاز به پوشش سرامیکی خودرو دارید.


تاریخ : شنبه 5 مرداد 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

کودکان پروانه‌ای به افراد مبتلا به بیماری اپیدرمولایزز بولوزا یا EB گفته می‌شود. بیماری که در آن پوست بدن فرد مبتلا همانند بال پروانه شکننده است.

به گزارش ایسنا، این بیماری به یک گروه از اختلالات وراثتی پوستی اطلاق می‌شود که مشخصه آن تشکیل تاول در پاسخ به آسیب‌های فیزیکی است. تاول ممکن است در پاسخ به جراحت‌های خفیف، حتی از طریق حرارت، مالش، خراش یا چسب ایجاد شود. در موارد شدید، تاول‌ها ممکن است در داخل بدن، حتی قشر داخلی دهان و معده را نیز درگیر کند.

 


تاریخ : شنبه 5 مرداد 1398
بازدید : 42
نویسنده : admin

 

تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  


تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

بیماری EB به علت ناهنجاری هایی در ساختار پیوندی که لایه های مختلف پوست را نگه می دارد ایجاد می شود. به دلیل این ناهنجاری ها، اصطکاک روی پوست منجر به ایجاد تاول می شود. مقدار اصطکاک مورد نیاز برای ایجاد تاول بستگی به نوع EB دارد. در بعضی موارد، تاول زدن فقط بعد از فشار شدید تولید می شود، اما در بعضی موارد، چیز بی اهمیتی مثل سایش جزئی بر ضد پوست ممکن است یک تاول ایجاد کند. هدف اولیه ی مراقبت از بیماری EB، کاهش احتمال پیشرفت تاول های جدید است. جلوگیری کردن از وقوع همه تاول ها غیر ممکن است، اما با استفاده از این توصیه ها، آرامش کلی برای کودک شما به دست خواهد آمد. از حس ششم خود استفاده کنید و این ایده ها را در ذهن خود در مراقبت روزانه فرزندتان حفظ کنید

 


تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1398
بازدید : 38
نویسنده : admin

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  


تاریخ : دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 67
نویسنده : admin

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.


تاریخ : دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 37
نویسنده : admin

«پروانه ای شدن» همیشه به معنی فضای عاشقانه و رمانتیک نیست. گاهی زخم های همین پروانه ای شدن زندگی را روز به روز سخت تر می کند. زخم هایی که هیچ گاه التیام پیدا نخواهند کرد و همواره بر تن خواهند ماند. بیماری «پروانه ای» با نام بین المللی « EB» بیماری خاص و دردناکی است که ناشی یک جهش ژنتیکی است که از بدو تولد تا پایان عمر همراه بیمار خواهد بود و هیچ التیامی برایش وجود ندارد. مگر آنکه بتوان با شیوه های گوناگون و پزهزینه از افزایش و دشواری های آن کاست. با تاسیس خانه بیماران ای بی و تلاش برای بهبود وضعیت آنها زمان مناسبی است که این بیماری نادر و سخت را بیشتر بشناسیم و برای مرهم و کاهش درد مبتلایان آن کاری انجام دهیم.

 


تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
بازدید : 36
نویسنده : admin

 

کاکتوس گیاهی است که در بیابان رشد می کند و دارای ساقه های ضخیمی است که میتواند آب را ذخیره کند و اغلب سطحی تیغ دار و تیز دارد.

منبع و کاربرد

کاکتوس از کلمه یونانی kaktos می آید، که نام آن به قارچ داده می شود، یک گونه از گیاه طناب دارکه معمولا در سیسیل یافت می شود. استفاده ما امروزه در زبان انگلیسی به سال 1769 می رسد، زمانی که این کلمه برای اولین بار برای توصیف گیاهان سبز و بدون برگ در کویر آمریكا مورد استفاده قرار گرفت.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sama-k و آدرس sama-k.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com