عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
بازدید : 32
نویسنده : admin

علت بیماری پروانه ای چیست و علائم و راههای مراقبت از فرد مبتلا کدام است؟
اپیدرمولیسیس بولوسا، گروهی از بیماری های نادر است که باعث آسیب پذیر شدن پوست و ایجاد تاول می شوند. ممکن است تاول ها در واکنش به جراحات جزئی، حتی از گرما، مالیدن و یا خراش، ظاهر شوند. در موارد حاد، ممکن است تاول ها داخل بدن، مانند آستر دهان و یا شکم رخ دهند.بیماری پروانه ای

 


تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

این روزها بروز بیماریهای صعب العلاج به دلیل آلایندگی های محیط زیست، استرس و استفاده از مواد شیمیایی و عوامل دیگر در حال افزایش است که تاکنون برای درمان بسیاری از این بیماریهای درمانی نیز کشف نشده است اما برخی از این بیماریها بر اثر جهل و نا آگاهی و گاه رسوم قدیمی روی می دهند که به سادگی می توان از بروز آنها با انجام یک آزمایش ساده جلوگیری کرد.

یکی از این بیماریها "اپیدرمولیسیس بولوسا" یا بیماری پروانه ای است که دامان کودکان بی پناه را می گیرد و بیماران را با دردهای جان کاهی مواجه می کند که تشریح وضعیت دردناک این بیماران معصوم ناممکن است.

 


تاریخ : شنبه 29 تير 1398
بازدید : 36
نویسنده : admin
  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

بیماری پروانه ای (epidermolysis bullosa) یک مریضی بسیار نادر است که تحت شرایط خاصی، پوست بیمار حالت شکننده‌ای پیدا کرده و تاول‌های مختلفی روی سطح پوست ایجاد می‌شود. اکثر تاول‌ها ناشی از خارش پوست توسط دست ایجاد می‌شوند. در این یادداشت قرار است نگاهی داشته باشیم بر اطلاعات جامعی درباره بیماری پروانه ای؛ از دلایل بروز این بیماری تا سمپتوم‌ها و حتی طریقه مداوای پوست که تا حد امکان از پیشروی این بیماری جلوگیری شود.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 50
نویسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 85
نویسنده : admin

«پروانه ای شدن» همیشه به معنی فضای عاشقانه و رمانتیک نیست. گاهی زخم های همین پروانه ای شدن زندگی را روز به روز سخت تر می کند. زخم هایی که هیچ گاه التیام پیدا نخواهند کرد و همواره بر تن خواهند ماند. بیماری «پروانه ای» با نام بین المللی « EB» بیماری خاص و دردناکی است که ناشی یک جهش ژنتیکی است که از بدو تولد تا پایان عمر همراه بیمار خواهد بود و هیچ التیامی برایش وجود ندارد. مگر آنکه بتوان با شیوه های گوناگون و پزهزینه از افزایش و دشواری های آن کاست. با تاسیس خانه بیماران ای بی و تلاش برای بهبود وضعیت آنها زمان مناسبی است که این بیماری نادر و سخت را بیشتر بشناسیم و برای مرهم و کاهش درد مبتلایان آن کاری انجام دهیم.

ازدواج فامیلی مهم ترین دلیل پروانه ای شدن

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 44
نویسنده : admin

 

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) فرايند افزايش کيفيت و کميت ترافيک وب سايت با افزايش ديد وب سايت يا صفحه وب به کاربران يک موتور جستجوي وب است.

سئو بهبود نتايج بدون پرداخت (به عنوان "طبيعي" يا "نتايج ارگانيک" شناخته مي شود) و خريد پرداخت شده را رد مي کند.

جستجوگرها مي توانند انواع مختلف جستجو را جستجو کنند، از جمله جستجوي تصوير، جستجوي ويدئويي، جستجوي دانشگاهي، جستجوي اخبار و موتورهاي جستجوي عمودي خاص صنعت.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 47
نویسنده : admin


یک فرد مبتلا به بیماری پارکینسون چه مدت می‌تواند زنده بماند؟
اولین مسئله‌ای که یک فرد مبتلا به بیماری پارکینسون، در هنگام اطلاع از طول عمر خود می‌فهمد، این است که «پاسخ هرگز مشخص نیست». طول عمر فرد مبتلا به بیماری پارکینسون برای هر فردی متفاوت است؛ هیچ قاعده ای برای تعیین این که چگونه یک بیماری مزمن پیشرفت می‌کند، چگونه به‌طور جدی بر بدن فرد بیمار تاثیر می‌گذارد. یا اینکه آیا ممکن است عوارض جانبی بیماری، در طول درمان پیشرفت کند، وجود ندارد.

 


تاریخ : پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

 

سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.


تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

 

پاروکستین یک مسدود کننده انتخابی باز جذب سروتونین SSRI است. این دارو به بهبود خلق و خو، خواب، اشتها و سطح انرژی کمک می کند و همچنین باعث بازگشت علاقه به فعالیت های روزمره می شود. پاروکستین باعث کاهش ترس، اضطراب، افکار ناخواسته و تعداد حملات هراس می شود. به علاوه لزوم انجام کارهای مکرر و تکراری (از جمله شستن دست ها و چک کردن اطراف) را که باعث مختل شدن فعالیت های روزمره می شود، کاهش می دهد.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sama-k و آدرس sama-k.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com