عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 51
نویسنده : admin

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 60
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه گسترده در بازار گسترش می یابد.


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 121
نویسنده : admin

تنها مختص سالمندان نیست.
علائم و نکاتی که از پارکینسون باید بدانید
پارکینسون نوعی بیماری و حالت لرزش در وضعیت استراحت است که متاسفانه به لطف دنیای تکنولوژی جوانان را هم به خود مبتلا می سازد و تنها مختص سالمندان نیست.پارکینسون

 


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

پارکینسون بیماری است که سیستم حرکتی بدن را مختل می‌کند. این بیماری زمانی اتفاق می‌افتد که برخی سلول‌های خاص در مغز دچار مشکل می‌شوند. معمولا این سلول‌های عصبی مسئول تولید ماده‌ی شیمیایی مهمی به‌نام دوپامین هستند. دوپامین ماده‌ای است که با بخش کنترل‌کننده‌ی حرکات بدن در مغز مرتبط است. سیگنال‌هایی که دوپامین به مغز می‌فرستد به ماهیچه‌ها اجازه‌ی حرکت می‌دهند. هنگامی‌ که فرد به پارکینسون مبتلا می‌شود،

 


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 50
نویسنده : admin

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.


تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 50
نویسنده : admin

پیرامون پارکینسون و علایم آن می‌بایست به این نکته توجه کرد که گا‌ها فردی می‌تواند دچار تغییرات حرکتی خاصی شود، ولی بیماری پارکینسون نداشته باشد، در این حالت گفته می‌شود که فرد دچار پارکینسونیسم شده یعنی فقط علائم پارکینسون را بروز می‌دهد و یا اینکه واقعاً دچار پارکینسون است.


تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 56
نویسنده : admin

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 

تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

پارکینسون هم همچون آلزایمر بیماری است که مربوط به دوران کهنسالی است. این بیماری در سنین بالا به وجود می آید، البته دیده شده که افرادی نیز در سنین جوانی به این عارضه مبتلا شده اند. و از شایع ترین نشانه های ابتلا به آن لرزش دست هاست، البته تنها داشتن این نشانه برای تشخیص این بیماری کافی نیست.

 


تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 56
نویسنده : admin
  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 


تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 60
نویسنده : admin

به طور معمول علایم پارکینسون ابتدا در یک سمت بدن پدیدار می‌شوند و با گذشت زمان به سمت دیگر هم راه پیدا می‌کنند. علایم آن لرزش، سفت شدن عضلات و قوز است. اگر دو علامت یا بیشتر (در یک سمت بیشتر از سمت دیگر) در فردی دیده شود، تشخیص پارکینسون داده می‌شود.

دکتر داریوش نسبی، متخصص مغز و اعصاب، گفت: بیماری پارکینسون یک اختلال عصبی تدریجی است که در اثر کاهش سلول‌های مغزی تولیدکننده دوپامین‌ به وجود می‌آید. نبود این سلول‌ها منجر به از دست دادن کنترل ماهیچه‌های صاف و لرز‌ش‌های غیرقابل کنترل می‌شود.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sama-k و آدرس sama-k.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com